Layer 2

اپوکسی

لایه میانی اپوکسی

پوشش اپوکسی High Build

لایه میانی شرکت گیتی آسا با برند GITIKCC با کد محصول EH2350 ارائه می‌گردد. این پوشش، یک پوشش دوجزئی بر پایه اپوکسی سخت شونده با پلی آمین می‌باشد. از خواص حفاظتی این پوشش می‌توان مقاومت عالی در برابر آب دریا، نفت خام و مشتقات نفتی را نام برد. علاوه بر موارد یاد شده این پوشش از نوع Surface Tolerant بوده و امکان اجراء بر روی سطوح بلاست نشده به صورت تک لایه را نیز دارد که این ویژگی امکان استفاده برای کاربردهای تعمیراتی را برای این پوشش فراهم می‌کند. این پوشش به‌عنوان یک پوشش کنترل خوردگی مخازن تعادل آب توسط Lloyd’s Register of Shipping، Germanischier Lloyd و نیز آزمایشگاه­های MARINTEK/DNV؛ مطابق با الزامات سیستم شماره 7 ویرایش چهارم استاندارد NORSOK M-501 مورد تأیید قرارگرفته است.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

پوشش اپوکسی گلس فلیک

پوشش اپوکسی گلس فلیک شرکت گیتی آسا با برند GITIKCC با کد محصول EH2350GF ارائه می‌گردد. این پوشش‌، دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی سخت شونده با پلی آمین می‌باشد. برخی ویژگی‌ها این محصول عبارت است از عدم نیاز به پرایمر و درجات بالای آماده‌سازی سطح، ضد سایش، تقویت‌شده با پرک‌های شیشه، مقاومت عالی در برابر پاشش آب دریا، نفت خام و مشتقات نفتی، تشکیل فیلم سخت، دوام طولانی‌مدت، قابلیت پخت در دماهای پایین (5- درجه سانتیگراد) و درصد جامد بالا.

عمده‌ترین کاربرد این پوشش‌ها استفاده به‌عنوان پوشش ضدخوردگی و ضدسایش برای حفاظت‌ طولانی‌مدت از سازه‌های فولادی در محیط‌های شدیداً خورنده مانند داخل مخازن آب تعادل، سازه‌های فراساحلی، کارگاه‌ها، پل‌ها و ... را شامل می‌شود.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.