gp

رنگ های سیلیکونی

لایه میانی و نهایی سیلیکونی

رنگ سیلیکونی 200 درجه الوان

رنگ سیلیکونی 200 درجه شرکت گیتی آسا با کد محصول GITITERM32401 یک رنگ سیلیکون آکریلیک مقاوم به حرارت با مقاومت عالی در شرایط جوی است. این محصول تا دمای 200 درجه سانتیگراد دوام می‌آورد. به عنوان یک رنگ مقاوم به حرارت، این محصول برای دستگاه‌ها و تجهیزات در معرض دمای بالا استفاده می‌شود. این رنگ با فامهای مختلف قابل ارائه می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

رنگ سیلیکونی 200 درجه نقره‌ای

رنگ سیلیکونی 200 درجه شرکت گیتی آسا با کد محصول GITITERM32409 یک رنگ سیلیکون آکریلیک تک جزئی مقاوم به حرارت با خصوصیات مقاومت به شرایط جوی و فرسایشی بسیار عالی است. این محصول از دمای محیط تا دمای 230 درجه سانتیگراد را دوام می‌آورد. به عنوان یک رنگ مقاوم به حرارت، این محصول برای مبدل‌های حرارتی و دیگر سطوح در معرض دمای مشابه استفاده می‌شود. این رنگ صرفاً با فام نقره‌ای قابل ارائه می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

رنگ سیلیکونی 400 درجه الوان

رنگ سیلیکونی 400 درجه شرکت گیتی آسا با کد محصول GITITERM 34411 یک رنگ مقاوم به حرارت بر پایه سیلیکون خالص است که نسبت به شرایط جوی مقاومت عالی دارد. این محصول تا دمای 400 درجه سانتیگراد را دوام می‌آورد. به عنوان یک رنگ مقاوم به حرارت، این محصول برای دودکش‌ها، دستگاه‌های جوشاننده، و دیگر سطوح در معرض دمای مشابه استفاده می‌شود. این رنگ با فامهای طوسی، کرم، قرمز، مشکی و قهوه‌ای قابل ارائه می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

رنگ سیلیکونی 400 درجه نقره‌ای

رنگ سیلیکونی 400 درجه شرکت گیتی آسا با کد محصول GITITERM33419 یک رنگ مقاوم به حرارت تک جزئی بر پایه رزین سیلیکون اصلاح شده است که برای دماهای متوسط تا بالا، مقاومت خوبی دارد. این محصول مقاومت بسیار خوبی نسبت به شرایط شوک دمایی از دمای محیط تا 400 درجه سانتیگراد را داراست. به عنوان یک رنگ مقاوم به حرارت، این محصول برای استفاده برروی سطح خارجی کوره‌ها، مبدل‌های حرارتی، دودکش‌ها، دستگاه‌های تولید کننده حرارت، و ابزارآلات گرمایی مشابه دارای دامنه دمای بین دمای محیط تا 400 درجه سانتیگراد پیشنهاد می‌شود. برای شرایط غوطه‌وری، این محصول پیشنهاد نمی‌شود. این رنگ صرفاً با فام نقره‌ای قابل ارائه می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

رنگ سیلیکونی 600 درجه

رنگ سیلیکونی 600 درجه شرکت گیتی آسا با کد محصول GITITERM33429 رنگی مقاوم به حرارت، تک جزئی و بر پایه سیلیکون خالص است که دارای پیگمنت‌ آلومینیومی می‌باشد. این پوشش پس از پخت دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط شوک دمایی از دمای بستر زیرین خود تا 600 درجه سانتیگراد بوده و همچنین دارای خواص ضد خوردگی عالی و مقاومت در برابر شرایط جوی است. استفاده از این محصول به عنوان رنگ مقاوم در برابر حرارت، بر روی اجاق گازها، موتورها، دستگاه‌های جوشاننده، گرم کننده‌ها، هواکش‌ها، خطوط لوله بخار، و ابزارآلات گرمایی مشابه پیشنهاد می‌شود که در دمایی بین دمای محیط و دمای 600 درجه سانتیگراد کار می‌کنند. این رنگ صرفاً با فام نقره‌ای قابل ارائه می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.