Layer 2

رنگ‌های ورق رنگی (Coil Coating)

رنگ­های ورق رنگی گیتی آسا با برند GITIKCC به دو گروه تقسیم می­شوند:

رنگ های برپایه PVDF

رنگ های تاپ کوت PVDF سری YJ2442 بر پایه پلیمرهای فلوئوره فرموله شده و براساس تاپ کوت شامل دو نوع پرایمر سری KOSTER از جنس پلی استر و سری YP1310 ازجنس فلوئوره می­ باشند. این رنگ­ها دارای دوام بسیار عالی در برابر شرایط محیطی می­باشند و از این رو در نمای خارجی ساختمان های بلند مرتبه مانند برج­ها وساختمان­های تجاری بر روی آلومینیوم به صورت آلوکامپوزیت (ACP) قابل استفاده می­باشند.

رنگ‌های بر پایه پلی استر

رنگ­های تاپ کوت پلی استر در دو دسته نرمال سری FJ2610 و VHP یا Very High Performance سریHP 2000 قابل تولید بوده و براساس نوع مصرف شامل دو نوع پرایمر سری  UP2751 از جنس پلی یورتان و سری  FP1816از جنس پلی استر می باشند. این رنگ­ها در تولید ورق رنگی بر روی فلز پایه گالوانیزه، گالوالوم ،آلومینیوم و .... قابل کاربرد بوده و جهت مصارف ساختمانی مانند تولید پوشش سقف و ساندویچ پانل­ها استفاده می­شوند. تفاوت رنگ­های پلی استر نرمال با VHP دوام بالاتر رنگ­های VHP در برابر شرایط محیطی می­باشد.

از دیگر تولیدات رنگ­های ورق رنگی این شرکت بک کوت با کد EJ2756 می­باشد. این رنگ بر پایه رزین اپوکسی تولید شده و جهت اعمال بر پشت ورق­های رنگی مناسب است. از ویژگی­های خاص این محصول چسبندگی عالی فوم به این محصول می­باشد که آن را جهت تولید ساندویچ پانل مناسب می نماید. از این رو این رنگ­ در هر 2 گروه رنگ­های PVDF و پلی استر به عنوان بک کوت قابل استفاده می­باشد.