GITI PAINT copy

پوشش های اپوکسی

پوشش های لایه میانی اپوکسی

لایه میانی اپوکسی

لایه میانی اپوکسی شرکت گیتی آسا با کد محصول GITICOVER23101 یک پوشش حفاظتی برای استفاده در سیستم های رنگ آمیزی صنعتی می‌باشد. این پوشش مقاومت خوبی در برابر ضربه، آب تازه یا آب دریا و پاشش مواد نفتی دارد. این پوشش مقاومت محدودی در برابر روغن های گیاهی و حلال‌های قوی مانند کتونها، استرها و غیره دارد و برای محلولهای اکسیداسیونی قوی و اسیدهای معدنی توصیه نمی‌شود. این پوشش به عنوان لایه میانی یا لایه نهایی برای سطوح فلزی در محیط‌های با خوردگی متوسط و قرارگرفتن در معرض تنشهای مکانیکی مناسب می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

لایه میانی اپوکسی High Build

لایه میانی اپوکسی H.B شرکت گیتی آسا با کدهای GITICOVER23121 و GITICOVER24121 ارائه می‌گردند. این پوشش‌ها دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید بوده و مقاومت خوبی در برابر طیف گسترده‌ای از اسیدها، آلکیدها و مواد شیمیایی دارد. این پوشش به عنوان لایه میانی یا نهایی برای سطوح فلزی و بتنی در محیط‌های با خوردگی شدید و قرار گرفتن در معرض تنشهای مکانیکی طراحی شده است.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصولات مراجعه فرمایید.

لایه میانی اپوکسی حاوی اکسید آهن میکائی (MIO)

لایه میانی اپوکسی پلی آمید حاوی پیگمنت MIO شرکت گیتی آسا با کد محصول GITICOVER23107 یک پوشش دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. استفاده از پیگمنت­ اکسید آهن میکایی در این پوشش باعث مقاومت خوب در برابر سایش و نفوذ عوامل خورنده می‌شود. مقاومت عالی در برابر آب و پاشش مواد نفتی روغن‌های گیاهی و سایر محصولات مشابه از ویژگی‌های این پوشش می‌باشد. این پوشش در برابر کتونها، استرها و ... مقاومت محدودتری داشته و برای مخازن اسیدهای معدنی و محلولهای اکسیدکننده توصیه نمی‌شود. این پوشش به عنوان لایه میانی برای سازه‌های واقع در محیط‌های خورنده و نیمه خورنده مانند محیط‌های شیمیایی، کارخانجات صنعتی و شرایط دریایی استفاده می‌شود.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

اپوکسی لایه میانی High Build حاوی اکسید آهن میکائی (MIO)

لایه میانی اپوکسی پلی آمید High Build حاوی پیگمنت­ MIO شرکت گیتی آسا با کد محصول GITICOVER23127 یک پوشش دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. استفاده از درصد بالای پیگمنت اکسید آهن میکایی در این پوشش باعث مقاومت خوب در برابر سایش نفوذ عوامل خورنده می‌شود. مقاومت عالی در برابر آب و پاشش مواد نفتی روغن‌های گیاهی و سایر محصولات مشابه از ویژگی‌های این پوشش می‌باشد. این پوشش در برابر کتونها، استرها و ... مقاومت محدودتری داشته و برای مخازن اسیدهای معدنی و محلولهای اکسیدکننده توصیه نمی‌شود. این پوشش به عنوان لایه میانی یا نهایی برای سازه‌های واقع در محیط‌های بسیار خورنده و نیمه خورنده مانند محیط‌های شیمیایی، کارخانجات صنعتی و شرایط دریایی استفاده می‌شود.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.

لایه میانی پوشش اپوکسی کف

پوشش اپوکسی مخصوص بتن شرکت گیتی آسا با کد محصول GITIMASTIC52161 یک پوشش اپوکسی پلی آمین با مقاومت بسیارخوب در برابر آب و سایش بوده و سطحی صاف و محکم با دوام طولانی مدت به وجود می‌آورد. این پوشش به عنوان لایه میانی برای حفاظت سطوح بتنی کارگاه‌ها، انبارها، لابراتوارها و پارکینگها در سیستم رنگ آمیزی کف می‌باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌های فنی به دیتاشیت این محصول مراجعه فرمایید.